понеділок, 23 березня 2020 р.


Добрий день, шановне товариство!

Пропоную завдання на 30.03. 2020р.

Історія України

1. Починаємо вивчення розділу 5 " Західноукраїнські землі у міжвоєнний період". У зошитах запишіть назву розділу.
У попередній публікації міститься перелік понять та історичних персоналій, які необхідно занести до історичного словника, не відкладайте на потім, ведіть словник протягом вивчення теми. (Сподіваюсь, словники з попередньої теми оформлені?)

2. Тема сьогоднішнього уроку - Західноукраїнські землі у складі Польщі в міжвоєнний період
https://drive.google.com/file/d/1BqutU2mci3JcBLuPsEbY5hxusBZMWevg/view?usp=sharing

3. Вище міститься посилання на пезентацію в Google диск. Там ви знайдете опорний конспект уроку. усе, що в презентації, переписати в зошит або можна скопіювати у документ, віддрукувати та вклеїти у робочий зошит.

4. У презентації містяться визначення понять (я полегшила вам життя), тому поняття можна зразу заносити до словника.

5. У підручнику опрацювати параграф 55-56, п.1. Попрацюйте, будь ласка, з відповідною картою атласу: "Західноукраїнські землі у міжвоєнний період".

Громадянська освіта

Тема уроку: "Практичне заняття. Родинний бюджет."
1. Перечитайте параграф 41.
2. Знайдіть у інтернет-джерелах і випишіть поняття :"дефіцитний бюджет". "збалансований бюджет", "надлишковий бюджет", бюджетна "подушка безпеки".
3.Заповніть таблицю доходів і витрат вашої родини на місяць.(таблиця з 2-х колонок: доходи і витрати, внизу кожної колонки записати, скільки всього доходів і витрат).
4. Визначте, який тип бюджету має ваша родина. Як можна економити ваш сімейний бюджет? Поясніть вислів:«Ми не такі багаті, щоб купувати дешеві речі». 
Роботу переслати на мою електронну пошту до 06.04.


Бажаю успіхів! Будьте здорові!