середа, 15 квітня 2020 р.

Добрий день! Завдання на 16.04.

Громадянська освіта

Тема. Лобіювання інтересів та корупція. Сутність корупції та корупціогенних ризиків.
План
1. Поняття лобізму. Сутність корупції.
2. Корупціогенні ризики (причини корупції), її вплив на економічне і політичне життя
3.Боротба з корупцією. антикорупційні державні органи.

1. Опрацюйте параграф 45.

2. Випишіть поняття "лобізм" та "корупція", поясніть, який між ними існує зв'язок.

3. Знайдіть у ЗМІ приклади різних форм корупції (хабарництва, кумівства, зловживання  владою або посадовим становищем), наведіть ці приклади (достатно по 1 на кожен іид, із указанням назви ЗМІ та дати публікації).

4. У 2019р. Україна перебувала на 126 місці за Індексом сприйняття корупції серед 180 країн світу (про Індекс читайте тут: https://uk.wikipedia.org/wiki/Індекс_сприйняття_корупції ). Яких заходів необхідно вжити українському керівництву для того, щоб країна піднялася у даному рейтингу?

5. Сформулюйте власну точку зору щодо корупції: чи так вже необхідно з неюборотися і чи можна її побороти в принципі.

6. Завдання виконати до 23.04.

Спецкурс "Визначні постаті України"

1.Продовжуємо вивчення теми " Василь Капніст - слобідський дідич-автономіст, яскравий виразник українскої справи кінця ХVІІІ - початку ХІХ століть".
2.Використовуючи ресурси, наведені до цієї теми 09.04, складіть конспект до теми.
3. Надіслати на перевірку до 24.04

Спецкурс "Досліджуємо історію України"

1. Переглянути відео до 22.03 (до уроків історії України).