понеділок, 20 квітня 2020 р.



Добрий день!Завдання на 22.04

Рекомендую почати з всесвітньої історії, оскільки сьогоднішній матеріал з іст. Укр. базується на матеріалі всесвітної!!! Можливо, сьогодні ви не встигнете все написати, то нічого. Головне, щоб ви сьогодні подивилися відео і перечитали параграфи, бо не зрозумієте тему з іст. Укр., а таблицю з всесвітньої заповните пізніше, до 29.04

Всесвітня історія
Повторимо попередній матеріал. Зовнішньополітичні плани провідних країн світу у 1930-х рр.




Тема. Переддень Другої світової війни.
План.
1. Політика "умиротворення агресора".
2. Невдача англо-франко-радянські переговорів.
3. Пакт Молотова-Ріббентропа та секретний додатковий протокол до нього.

1. Перегляньте навчальне відео. Політика "умиротворення агресора". Пакт Молотова-Ріббентропа


Пакт Молотова-Ріббентропа


2. Опрацюйте параграф 22. (розглядаємо п.1 плану)
а) випишіть поняття "політика "умиротворення агресора";
б) чому Англія та Франція вдалися до цієї політики?
в) заповніть таблицю "Політика умиротворення агресора" за схемою: 1 колонка  - дата, друга - подія, третя - перебіг та наслідки. Внесіть до тмблиці аншлюс Австрії, Мюнхенську угоду, преьензії Німеччини щодо Литви і Полщі (озвучені у відео) та розчленування Чехословаччини.

3. Розглядаємо п. 2 плану. Опрацюйте параграф 23, п.1. 
а) запишіть дату проведення англо-франко-радянських переговорів.
б) визначте, чому вони виявилися невдалими.

4. Розглядаємо п. 3 плану. Опрацюйте параграф 23, п. 2. Охарактеризуйте пакт Молотова-Ріббентропа за планом:
а) дата підписання
б) походження назви
в) причини, які змусили обох диктаторів укласти союз
г) зміст: зверніть увагу, що пакт включав у себе 2 частини: 1-офіційна, являла собою договір про ненапад протягом 10 років (документ с. 122) і таємний додатковий протокол, який розмежовував сфери впливу в Європі (документ с.123, вгорі), випишіть, будь ласка, кому які території відходили).
д) наслідки для держав, які підписали пакт та для інших країн світу.

Історія України (2 год.)

Урок 1. 
Тема. Радянсько-німецькі договори 1939р. та їх наслідки для українских зеиель.

План.
1. Пакт Молотова-Ріббентропа та його реалізація у 1939р. "Договір про дружбу і кордони"
2. Ультиматум СРСР румунскому уряду. Включення до складу СРСР Північної Буковини, Хотинщини та Південної Бессарабії.

1. Конспект з коментарями взяти звідси.

 Можна не переписувати, а віддрукувати і вклеїти до зошита.І в и в ч и т и обов'язково, бо цей матеріал часто зустрічається у питаннях ЗНО.
2. Опрацювати параграф 59-60 (п. 1), розглянути всі візуальні джерела , прочитати всі документи, неважливих там немає)
3. Розглянути карикатури, плакати, розібратися, що вони означають (с.246) та нижченаведені:



Цей плакат 100500 разів був у завданнях ЗНО!















Урок 2.

Тема. Радянізація нових територій. (Сподіваюся, фільм "Золотий вересень" переглянули?) 

1) Хто не переглянув фільм, переглядає, знайшовши його у попередніх дописах)
2) Опрацювати параграф 59-60, п.2-4. та матеріали за посиланнями:
3) Виписати поняття "радянізація", "золотий вересень"
"Золотий вересень" - Термін, введений радянською пропагандою, який мав на меті опоетизувати військову операцію Червоної Армії по розчленуванню Польщі та захопленню ЗУЗ у вересні 1939р., закріпити міф про героїчний похід поневолених братських народів проти польських гнобителів.
4. Використовуючи матеріал підручника та посилань, заповнити таблицю "Радянізація ЗУЗ".
1 колонка - галузь, 2 колонка - Заходи по радянізації.
Внести до таблиці такі галузі: 
  • адмін. - територіалний устрій (п.2, с.247-249); 
  • суспільно-політичне життя (сюди ж і репресії);
  •  економіка;
  •  культура.

            Поряд із кожним пунктом поставте значки "+" або "-", таким чином зазначивши вплив того чи іншого заходу на західноукр. населення. Якщо вплив неоднозначний поставте букву "н". Наприклад, 1. Заборона діяльності укр. політ. партій та гроиадських організацій. (-)  або
 3. Безоплатний доступ населення до медичного обслуговування (+) . Якось так. 
Таблицю заповнити і надіслати до 29.04.